Sport a redukcja wagi

Nie lubisz oponki na Twoim brzuchu? Wstydzisz się zbyt obfitych boczków? Nie podoba Ci się, że ważysz tyle ile pokazuje waga? A może niebawem wybierasz się na zaległy urlop w ciepłe kraje i marzysz o pięknej sylwetce i „bezkompleksowym” zaprezentowaniu się w stroju kąpielowym? Serdecznie zapraszamy Cię w tym celu do zaznajomienia się z naszym portalem tematycznie związanym w pełni z dziedziną odchudzania, z naciskiem kładzionym na kluczową rolę sportu i aktywności fizycznych w sferze spalania tkanki tłuszczowej w sposób efektywny, szybki i zdrowy. Nasza strona internetowa prowadzona jest przez ekspertów z zakresu rozlicznych ćwiczeń i dyscyplin. I tak, przejdźmy do konkretów odnoszących się do redukcji wagi poprzez ćwiczenia fizyczne. A mianowicie, przybliżymy kilka dziedzin aktywności fizycznych, które prowadzą do skutecznego gubienia tkanki tłuszczowej. Jedną z nich jest jazda na nartach, która świetnie sprawdza się u osób chcących wyszczuplić swoje uda i je wysmuklić. Narty wzmacniają nogi, sprawiają, że brzuch staje się bardziej płaski, zgrabniejszy, natomiast pośladki są jędrniejsze oraz kształtne. Przeciętny Kowalski o wadze jakieś 90 kilogramów, może w zaledwie 60 minut jeżdżenia na nartach,  niekoniecznie profesjonalnie i wyczynowo, spalić prawie 660 kalorii! Podobnie dużo kalorii spala się podczas godzinnego pływania i mamy tu na myśli treningi rekreacyjne, też nie zawodowe. Jest to świetny przyspieszasz spalania tkanki tłuszczowej.  Pływanie uaktywnia wszystkie mięśnie ludzkiego ciała, dlatego jest to tak skuteczny sport. Spore rezultaty zmiany wyglądu dostrzeżemy też w momencie, gdy przerzucimy się z jazdy samochodem na jazdę jednośladem, Rower pozwala rewelacyjnie spalić tłuszcz. Nie musimy jechać bardzo szybko, chodzi bardziej o to, aby pokonywać dłuższe dystanse. Przy wolnej stosunkowo jeździe, ale wydłużonym odcinku, możemy jechać przy tętnie 120 – 130 uderzeń na minutę. Jest to idealna opcja na wzmocnienie mięśni brzucha oraz ukształtowanie nóg – łydek i ud. Pokonując jakieś 20 kilometrów w sześćdziesiąt minut jazdy przez mężczyznę o wadze średniej dziewięćdziesiąt kilogramów jest równoważne spaleniu ponad 720 kalorii! Znakomitym, wręcz złotym środkiem na wzmocnienie kondycji ogólnej  jest tenis, który wpływa świetnie na rozwój mięśni brzucha, pleców, ramion. Grając sześćdziesiąt minut, przeciętny jakością gry gracz, ważący jakieś dziewięćdziesiąt kilogramów, może spalić około 650 kalorii. Bieganie natomiast, przez sześćdziesiąt minut i też przez wspomnianego powyżej mężczyznę ważącego dziewięćdziesiąt kilogramów, to pokonywanie jakichś dziewięciu kilometrów oraz spalanie ponad 890 kalorii.